niedziela, 24 kwietnia 2016

notka 1 :)

Wczoraj dostałam animowo na Asku czy poradzę. Zapytanie było "Jak chłopak się nie odzywa parę dni to co to oznacza". Ja myślę,że musi sobie przemyśleć czy chce być z taką dziewczyną która jest upierdliwa (nie żebyś była to jest tylko przykład) i nie daje mu wyjść z kuplami na piwo lub pograć w piłkę lub mieć czas dla siebie. Jeszcze może być także,że jak się uczy np. to ma wyciszony telefon bądź wyłączony telefon lub pojechał gdzieś z rodzicami na zakupy. Jest taka opcja jak chłopak się nie odzywa  pięć dni to może szykuje niespodziankę bardzo fajną :). Jak niedługo może obchodzicie coś (np. rocznice lub pół roku razem) to szykuje coś romantycznego żeby spędzić z tobą dzień. Wiesz jeszcze ostatnia mi myśl przychodzi ale nie chce nikogo zranić, może być tak,że zostawił cię dla innej dziewczyny,ale by ci powiedział. Ja tak myślę po prostu. W razie czego pisz do mnie na blogu lub na asku. 
Pamiętajcie pomogę wam we wszystkim tylko piszcie!!! :) :) :)  

1 komentarz:

  1. Moje pytanie: Jeżeli chłopak podeptał twoje uczucia (jak w moim przypadku) i zerwał kontakt oraz wziął to wszystko na żarty. A kiedy ty już się ogarniesz i wrócisz do świata żywych, zaczniesz go ignorować kiedy on nagle mówi ci cześć, bo uważa, iż nic się nie stało. Ty go ignorujesz i nie odpowiadasz, udajesz, że jest wszystko ok, dbasz o siebie itd. I on nagle zaczyna się na ciebie patrzeć i zachowuje się dość dziwnie jakby żałował. Jednak ciebie wciąż jego widok boli to co należałoby zrobić?
    Pozdrawiam Nataly :) :*
    P. S. Liczę, że mi TU odpiszesz ;D

    OdpowiedzUsuń