niedziela, 7 sierpnia 2016

Notka 11. Opisz swoje ostatnie doświadczenia przez internet?

Ostatnio nie mam czasu coś pisać. Zaczęłam nie dawno nową znajomość przez internet. Czy taka prawdziwa znajomość istnieje? Codziennie zadaje sobie takie pytanie. Dla mnie taka znajomość istnieje. Ponieważ poznałam taka osobę przez internet. Myślę,że to mój ideał,wiem ze ideał chłopaka nie istnieje. Teraz widzę to. Wiecie boje się chyba pierwszy raz spotkać z tą osobą przez neta. Tyle razy byłam zraniona,teraz się boje zaufać na nowo. Mam taki zamiar spotkać i zmierzyć swój lęk,ale nie wiem czy się odważę. Jeśli bym miała taką opcję,jakby był z tej samej miejscowości co ja mieszkam. To zawsze jest opcja,że można uciec jak mi się nie spodoba z wyglądu. Teraz jest ryzyko takie,że przyjedzie z innej miejscowości i tak nie ładnie, jak ja się nie pokażę. Wiecie Pierwszy raz się tak boję. Nigdy jeszcze się tak nie bałam. Czy się zdecyduje spotkać?? To chyba po wakacjach się odważę z nim spotkać.

Ps. Nigdy nie byłam w takiej sytuacji jak chcecie o coś spytać to piszcie. Chętnie odpowiem.
  

1 komentarz:

  1. No wiesz...Ja, jeśli chodzi o znajomości przez internet to zawieram tylko przyjaźnie ;) np. Rok temu 10 lutego na moim blogu napisała taka dziewczyna. Ja jej odpisałam i potem pisaliśmy na jej blogu w komentarzach. Przeszliśmy na maila, a po kilku miesiącach podałam jej swoje fb i naprawdę się super pisało! Ale mail dalej był aktualny :) No i jeszcze przed tym fb napisała do (obie byłyśmy chore i siedziałyśmy w domu) mnie, żebym nagrała swój głos, a ona nagra swój. No wiesz tak z ciekawości. Wysyłałyśmy sobie zdjęcia, pisaliśmy na fb cały dzień. W końcu czemu nie? Można spróbować przez Skype! Rozmawiało się genialnie! Najpierw był lekki stresik i wstyd, ale potem poszło gładko. Rozmawialiśmy tak często, bo skoro obie byłyśmy chore. W końcu nadchodzi wakacje i my miałyśmy szalony pomysł, żeby się poznać na żywo! W końcu mieszka tylko 2h jazdy ode mnie :)
    Ja namówiłam swoich rodziców, a Ona swoich :) oczywiście i moi i Jej rodzice twierdzili, że okażemy się starymi facetami. Ale kiedy się zgodzili i przyjechała do mnie to rodzice od razu się polubili, a my spędziliśmy razem parę cudownych godzin. Moi rodzice powiedzieli, że jest super osobą i mam z nią rozmawiać często. No i jest przyjaźń przez internet :))
    Ale miałyśmy kryzys w tym roku. 10 lutego minął rok jak się przyjaźnimy :) ona stwierdziła, że skoro ma problemy z netem nie może ze mną się przyjaźnić i zerwała kontakt. Jednak w połowie czerwca napisała, że mnie przeprasza i pomyliła się. Brakuje Jej mnie i musimy coś wymyślić, aby mieć kontakt, bo Ona ma ograniczony internet. No i znalazłyśmy sposób :))
    Piszemy do siebie listy ;* na fb tez jak jest to czasem piszemy ;) no i jest przyjaźń na odległość przez internet.
    W zeszłym roku poznałam też pewną osobę i zaczynaliśmy tak samo. A teraz piszemy ciągle na fb :)) tylko ona mieszka daleko ode mnie :))
    Więc jak widzicie przyjaźń przez internet istnieje :)
    Miłości nie próbowałam, bo wystarczy mi, że jestem zakochana na żywo ♡♡♡ to piękne uczucie, którego jeszcze tak bardzo nigdy nie czułam. Miałam zwykle zauroczenia, ale to...Jak widzę nawet kogoś bliskiego z jego rodziny to już mi serce bije i mam motyle w brzuchu ^^
    Oj rozpisałam się :)
    Pytań żadnych nie mam :)
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń