czwartek, 21 lipca 2016

Notka 10 Czy miłość przez internet istnieje i jak to się kończy najczęściej ?

Tutaj akurat jestem na bieżąco i w temacie.

Jakiś czas temu poznałam pewnego chłopaka przez internet. Bardzo przyjemnie nam się razem pisało. Miałam wrażenie, że pierwszy raz od dłuższego czasu poznałam kogoś normalnego. Myślałam, że właśnie zyskałam nowego kolegę. Pisaliśmy na luzie przez kilka następnych dni. W końcu zdecydowałam się podać mu swojego fb. I wtedy zaczął mnie podrywać. Pisał mi różne komplementy itd. aż w końcu wyraźnie dał mi do zrozumienia, że chce, abym była jego dziewczyną. Nie zgodziłam się od razu, musiałam to przemyśleć. Nie chciałam chłopaka, ponieważ nadal byly we mnie rany pozostawione przez innych mężczyzn. Ale w końcu zaryzykowałam, tłumacząc sobie, że jak nie spróbuję, to się nie dowiem jak to będzie. Niestety, nasz związek nie potrwał długo. Rozstaliśmy się, nie mogliśmy się często ze sobą dogadać. Poza tym..utrzymać zwykłą znajomość przez internet jest czasem trudno, a co dopiero związek. Jednak przekonałam się, że miłość przez internet jest możliwa, ponieważ naprawdę się w nim zakochałam i wciąż coś do niego czuję. Chyba po raz pierwszy w życiu..niestety, nie wyszło nam- byliśmy zbyt różni..na dodatek duża odległość (ok. 600 km) nam nie sprzyjała. Teraz minie "trochę" czasu aż całkiem się ogarne i zapomne, no ale..
Podsumowując: Według mnie miłość przez internet jest jak najbardziej możliwa i jeżeli ma się duże szczęście, może się udać. Niestety, w większości przypadków to nie wypala jednak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz